נא מלאו את הטופס על מנת לעבור לדף התשלום (או לקבלת שיחה מנציג)
הקוד האסטרטגי
המפתח לצמיחה עסקית בעידן החדש
ניצוץ קטן במחשבה, זה כל מה שנדרש כדי להתחיל לייצר הצלחה עסקית גדולה
כך מעידים רוב המנכ"לים ובעלי העסקים, שזכו לתהילה עסקית (וחשבון בנק מנופח).
אם פעם היה אפשר לנהל עסקים עם ידע מועט, קצת מזל והרבה אינטואיציה - היום אנחנו יודעים שאינטואיציה היא כלי חשוב, אך לא מספיק.
בעידן שלנו ברור לכולם שמה שהיה אינו מה שיהיה. אי אפשר לתכנן את העתיד העסקי על סמך מה שהיה בעבר. העולם משתנה במהירות.
גם עסקים ותיקים, בעלי ידע מקצועי רב, מומחים בתחומם, לא מצליחים לגייס את כמות הלקוחות הראויה לעסק שלהם, ולכן נשארים מאחור ומדשדשים.
אם גם אתם מרגישים רצון עז לפרוץ קדימה, ומחכים ל"משהו" שסוף סוף יקרה, לרעיון נכון, לניצוץ שידליק את הזרקור העסקי שלכם ויכוון אותו אל אותם לקוחות רבים וטובים שיעשירו את העסק, אני מבקש להציע לכם את ההצעה הבאה.
כיועץ אסטרטגי ראיתי מנכ"לים ובעלי עסקים רבים נקלעים למצוקות מסיבות שונות:
- האטה במכירות ובייצור
- אובדן לקוחות ותיקים למתחרים
- אובדן רלוונטיות של שירותים ומוצרים
- השקעות גדולות שירדו לטמיון
- תחרות חריפה שמשתקת, ועוד...
ולכן כתבתי את הספר: הקוד האסטרטגי – המפתח לצמיחה עסקית בעידן החדש. עבור אותם בעלי עסקים ומנכ"לים שלא מוכנים להתפשר עם הקיים, מוכנים להתקדם ולאמץ את העולם העסקי החדש.
האמונה שלי היא שהספר יעזור להם לשגשג בתקופה זו של קשיים וחוסר ודאות, להדליק אצלם ניצוץ קטן במחשבה, שיאיר את הדרך להצלחה עסקית גדולה.
"אין לי ספק שכל מי שיקרא את הספר יזכה בתובנות רבות שיעזרו לו רבות בדרכו העסקית."
- תמיר נוה, הבעלים של "נוה פיננסים", שותף ב "DLN Investments"
כדי שעסק ישגשג בעולם המודרני יש לאמץ גישות וכיוונים חדשים.
בספר הקוד האסטרטגי תקבלו:
אם תקראו את הספר תוך התמקדות במחשבה על העסק שלכם, אני בטוח שתמצאו את הרעיון ואת הדרך הייחודית המתאימה לכם.
אני מאמין שהספר יעזור לכם לבנות עסקים מצליחים פורצי דרך, להגדיל את מעגל הלקוחות המרוצים בעתיד הקרוב והרחוק, וכמובן להגיע ליעדי הרווחים הרצויים.
דרור קראוס - מייסד "מור" בית השקעות
מהיכרותי את אמיר שנים רבות, אוכל להעיד על אדם מיוחד, איש מקצוע מצוין, מתמיד בדרכיו, היודע להקשיב ולהשיא עצות חכמות ומועילות לכל לקוחותיו ומכריו, ותמיד בסבלנות ובעומק.
הספר ״הקוד האסטרטגי״ מבוסס על ניסיונו רב השנים של אמיר בפיתוח וייעול עסקים שנתקעו במעלה הדרך ושיחות אינספור עם בעלי עסקים שהצליחו ופרצו דרכים. אין ספק שהספר יכול לתרום לקוראיו רבות במאבק התמידי להצלחה.
יפעת ברעם מיסדת ומנכ"לית Medord-3ds
אם יש מישהו שאני אוהבת להתייעץ אתו- זה אמיר! את התובנות החכמות ביותר והעצות הטובות ביותר קיבלתי ממנו. ממליצה בחום!
מוטי סחראי - יזם, מנטור ואיש עסקים
אמיר דרורי, חבר, קולגה ואחד המוחות העיסקיים המבריקים ביותר שאני מכיר (ואני מכיר...) כותב ספר על אסטרטגיה עסקית.
במקרים רבים בהם נזקקתי לעצה עסקית טובה, אמיר נתן לי את העצות הכי חכמות, הכי מדוייקות והכי מועילות שקיבלתי.
אם אתם בעלי עסקים או מנהלים בחברות - הספר הזה יהיה שווה לכם זהב.
אם אתם לא, ואתם מכירים בעלי עסקים או מנהלים בחברות, קנו להם עותק, הם יוקירו לכם תודה עד סוף ימיכם (לפחות !).
אני הזמנתי 3 ספרים, אחד בשבילי ושניים בשביל אנשים שאני אוהב.
אמיר הרדוף - סטרטאפיסט ויזם
אני מכיר את אמיר אישית מזה שנים מספר, גם כחבר, גם כיועץ, וגם כלקוח אישי שלו. שיחה של כמה דקות עם אמיר יכולה לשנות עולמות אצל בעל/ת חברה. אתה עתיד לפגוש את אחד היועצים העסקיים הנדירים במחוזותינו, ומעל הכל, אדם עם לב רחב שבאמת רוצה בטובתך!
יוסי גיטלמן - בעלים ומנהל דפוס "העיר העתיקה"
כשבחרתי לקדם את בית הדפוס לעולם האסטרטגי השיווקי, פגשתי את אמיר, אשר הפך למנטור שיווקי עבורי. אופן הראיה העסקית של אמיר, בשונה מהסטנדרט המקובל, עזר לי לראות את הניהול העסקי השיווקי של בית הדפוס, באופן שמפריד בין העיקר והטפל, במטרה להתמקד ביצירת תועלת ללקוחות.
כיום בית הדפוס "העיר העתיקה" בין המתקדמים ביותר בישראל!
יעקב קרסניק- מנכ"ל ובעלים, Zucca מפעל לייצור פסטה ביתית טרייה למסעדות.
עבדתי עם אמיר כשלוש וחצי שנים כיועץ אסטרטגי שיווקי לזוקא. בתקופה הזו חלו שינויים משמעותיים לטובה החברה בתחומים בהם עוסק אמיר, וכתוצאה מכך שיפרנו בהתמדה את "השורה התחתונה" במאזן.
דר' דן הרמן אסטרטג עסקי - המוביל בישראל
אחד האנשים שאני הכי אוהב להתייעץ איתם על העסק שלי הוא אמיר דרורי. איש חכם בעל ניסיון אדיר כיזם שלכלך את הידיים וכיועץ ומנטור בעבודה עם עשרות יזמים ומנהלים לאורך שנים.
חוני אילון - בעלים ומנכ"ל של אביה שרותי אחסנה הגדולים בישראל
עבדנו עם אמיר על הפיתוח האסטרטגי שיווקי של מוצר חדש "הום בוקס". התוכנית של אמיר הביאה את התוצאות הטובות ביותר והמוצר עומד להיות מוצר הדגל שלנו.
מירי חדד - בעלת המרכזים לתזונת ספורט
לפני כשנתיים דרך ספורטאי שביקר אצלי בקליניקה הכרתי את אמיר דרורי.
ידעתי שאני רוצה לקחת את העשייה שלי בתחום התזונה צעד אחד קדימה ולשם כך כמו בתזונה או כושר, דרוש מלווה מקצועי - מנטור!
ומאז כמו שאומרים... הכול היסטוריה.
עבורי אמיר הוא נכס ומתנה!
הוא מלווה הרבה מאוד עסקים ועוזר לנפץ תקרות זכוכית ולעוף קדימה
אמיר מאמין שכל עסק יכול להכפיל את הפעילות שלו דרך עבודה קשה, אומץ וחשיבה מחוץ לקופסה.
את התובנות שלו הוא ארז לתוך ספר מרתק!
אישית, ממליצה בחום לכל בעל עסק אשר רוצה להתקדם קדימה לקנות את הספר.
לי אישית - הכלים אשר ניתנים בספר עזרו מאוד.
איילת כהן, בית הרעיונות, הפקה ותוכן לאירועים עסקיים
אמיר, אתה בעל אבחנה חדה ויכולת ניתוח וראייה למרחקים ארוכים והספר הוא מכרה זהב מזוקק של כל הידע והחומרים שאספת.
למי הספר מתאים?
לבעלים, מנכ"לים, יזמים, מנהלים, יועצים, ודירקטורים, סמנכ"לי פיתוח עסקי, שיווק ומכירות....
הספר יעזור לכם להיות בקיאים יותר ברזי האסטרטגיה בת זמננו, ותטפחו חשיבה יצירתית. תוכלו להוביל את החברה או העסק ליעדים קצרי טווח וארוכי טווח, ובתוך כך גם להצלחה האישית שלכם.
לבחור את האסטרטגיה הנכונה והמתאימה ביותר
בתחילת המאה ה-21 הגענו למצב שבו לא חסרות לנו דרכים מוצלחות לבחון אסטרטגיות, אך חסרה לנו הדרך לבחור מהי האסטרטגיה הנכונה והמתאימה ביותר לנו בנסיבות המשתנות.
התפיסה של הלקוחות משתנה כל הזמן. אחד המאפיינים של העידן הנוכחי הוא מודעות גבוהה של הלקוח לחוויה האישית מהמוצרים או השירותים שאותם הוא רוכש.
הלקוח כיום, במרבית המקרים, אינו קונה מוצר כשהצורך הפונקציונלי בראש מעייניו. מתוך ההיצע הרחב והמגוון, פעמים רבות הוא יעדיף את המוצר או השירות אשר ייתנו קודם כול מענה לחוויה אישית.
המשימה שלנו כמנכ"לים היא להכיר מגוון רב של אסטרטגיות וכן את מגוון צורכי הלקוחות, ולבצע את החיבורים הנכונים בהתאם לנסיבות העסקיות.
ועל נושא זה אני מדבר בהרחבה בספר הקוד האסטרטגי.
שלום, שמי אמיר דרורי אסטרטג עסקי להצלחה.
אני עובד עם מנכ"לים ובעלי עסקים להשגת יתרונות תחרותיים בדרך של חשיבה עסקית אסטרטגית דינמית, שמאתגרת את הגבולות הקיימים, במטרה להוביל עסקים לצמיחה ושגשוג.
הצמיחה העסקית נובעת מהידע, הניסיון וחכמת החיים של בעל העסק ועל בסיס זה אנחנו ממנפים את העסק, תוך שימוש בתפישות עסקיות מתקדמות.
בתהליך כתיבת הספר
- נפגשתי אישית לשיחות עומק עם למעלה מחמישים מנכ"לים מובילים בישראל. ביניהם מנכ"לים של :- מיקרוסופט, ישראכרט,M3, הוט, עיתון גלובס, רולקס, אורקל,EMC , פרטנר, אוריין, משאיות MAN, אדם מילא, קניאל, ספייס il, רמי לוי, פנורמה, מור השקעות ועוד רבים וטובים.
האוסף המצטבר של התובנות העמוקות, ראיית העולם הרחבה, העשייה המוצלחת שהביאה אותם למעמד בכורה בתחומם, השפיעו עלי ודחפו אותי לכתוב את הספר "הקוד האסטרטגי".
- במהלך הכתיבה קראתי למעלה מ 75 ספרים בין לאומיים העוסקים באסטרטגיות עסקיות, התנהגות צרכנית, שיווק ומכירות. חלק מאותו אוסף של חכמה הכנסתי בעיבוד שלי לתוך "הקוד האסטרטגי".
- בעשור האחרון נפגשתי באופן אישי עם למעלה מ 1000 אנשי עסקים, יזמים, בעלים ומנכ"לים לשיחות ייעוץ וליווי עסקי. הניסיון המצטבר הוא עצום!
מכל אחד מהאנשים אותם פגשתי רכשתי זוויות ראיה חדשות, רעיונות, דרכי פעולה וצורות מחשבה שהעשירו את הידע המצטבר שלי, כך שקוראי הספר יוכלו ליהנות מאוסף החכמה העסקית שנצברה במהלך השיחות והפגישות.
הטיפים העצות והרעיונות של אמיר הם נכס לכל בעל עסק. מומלץ בחום! - דוד ויצמן, בעל עסק מוביל בעולם לתכשיטים קוסמיים
האסטרטגיה שהובילה אותי
בכתיבת הספר
התובנות האלו חשובות לבעלי עסקים כדי להיות בעניינים, להיחשף וללמוד על העולם העיסקי החדש המתפתח, כדי לא להשאיר את העסק הרחק אחרי המתחרים.
תארו לעצמכם שהייתם יכולים לקבל בספר אחד עשרות רבות של תובנות, מאות דוגמאות ורעיונות עסקיים, ספר שתמיד ישרת אתכם, יעשיר אתכם, וישמש מקור בלתי נדלה לתובנות עיסקיות יישומיות לעסק שלכם. כאן, מייד עכשיו ובעתיד.
זה בדיוק הרעיון העומד מאחורי הקוד האסטרטגי.
הוא כולל אסטרטגיות, טקטיקות, מודלים עיסקיים, רעיונות ודרכי פעולה, עצות והדרכות, דוגמאות מהארץ ומהעולם, והכל מונגש בבהירות לכם היזמים, המנכ"לים, בעלי עסקי קטנים או גדולים ומוכן לשימוש ולמינוף העסק שלכם.
טעימות מהספר
פרק 2 עוסק בהנהגת השוק
הגישות שיובילו את חברתכם להנהיג את השוק
פרק 3 עוסק במודל העסקי
כיצד להתאים חברה קיימת לעולם העתידי ואיך מודל עסקי יכול לשרת את החברה שלכם
פרק 4 עוסק בלימוד אסטרטגיה מהגדולים והמובילים בעולם
קביעת יעדים שיעזרו לכם להרוויח לאורך כל השנה
פרק 5 עוסק במכירות
כיצד תמגנטו אליכם לקוחות מהססים
- כיצד להפוך לאנשי מכירות מעולים, עם מאגר לקוחות שגדל מעצמו
- פירמידת התועלות של הלקוח - שלבי ההשפעה על הלקוח
פרק 6 עוסק בשיתופי פעולה
כיצד לחדור לשווקים חדשים ולפתח הזדמנויות עסקיות על ידי שיתופי פעולה
פרק 7 עוסק בחדשנות
צעדים מובנים ליצירת חדשנות
פרק 8 עוסק בבניית אסטרטגיה עסקית
תכונות הליבה של החברה היוצרות את הערך ללקוח
פרק 9 עוסק במינוף אישי למנכ"ל
- הבדידות בצמרת
- כך תובילו את החברה שלכם לשינוי אמיתי
- האם אנחנו בוחרים על בסיס התוצאה המידית או על בסיס תוצאה ארוכת טווח?
- האמונות המעכבות - זהירות מלכודת
פרק 11 עוסק באסטרטגיה למצוינות עסקית
–דוגמאות מהשטח להיפוך מחשבתי שמייצר הצלחות מסחררות במכירות
פרק 12 עוסק במדד היעילות האסטרטגית
- מדד היעילות האסטרטגית "למה זה חשוב?"
- נכסים לא מוחשיים שעשויים להיות זמינים לכם
תקוותי שהקריאה בספר תרענן את התפיסה שלכם, תעורר בכם מוטיבציה להתחדש, ואולי גם תזכיר לכם פעולות ששקלתם בעבר, אך לא הגעתם לביצוע שלהן. ההקשרים החדשים שתפגשו בספר בחיבור עם עולם הרעיונות שלכם, יובילו ליישום ולהטמעה של פעולות מקדמות בחברה שלכם.
ספר שכל עסק צריך במדף הספרים שלו! - טלי פיירשטיין, הרצאות שיווקיות
עוד דברים שאומרים על הספר
"מכרה זהב לעסקים" - נילי דור האלה, מנהיגות מחוברת
"אמיר היקר, הספר הזה חשוב ביותר! העסקים הקטנים והבינוניים הם מנוע הצמיחה בישראל והם המגזר שזוכה להכי פחות תמיכה. הספר שלך עשוי לתת כלים חשובים לבעלי העסקים הקטנים וזו שליחות חשובה!" – אפי דלומי, מחשבות
"הספר מציג את הנושאים חשובים ביותר המאפשרים התקדמות לבעלי חברות." - ניר שפיר, יועץ עסקי בכיר לתעשייה
"נושאי הספר חשובים ביותר. אמיר דרורי הוא יועץ אסטרטגי מהמעלה הראשונה." - חיים איזנפלד, נשיא לשכת היועצים העסקיים בישראל
"אמיר דרורי איש מיוחד שמלווה עסקים בינוניים להצלחות גדולות. ממליצה על הספר הקוד האטסטרגי לקידום עסקים באמצעות חשיבה אסטרטגית." – מורית רוזן, מייסדת ובעל העסק "מנהיגות בגיוס".
"אמיר מביא עמו לספר ניסיון חיים עשיר במישור העסקי ובממשק בין דינמיקה של לקוחות לעסקים, הן בהיבט האסטרטגי והן בהיבט הטקטי טכנולוגי." - ארז בנימיני, יזם ובעל עסקים
"ספר קריאה חובה לכל בעל עסק שעיניו מופנות קדימה" - רני שיפרון, MedTech & Digital Healthcare
הספר מודפס בכריכה קשה וכולל 240 עמודים.
המחיר כולל מע״מ ודמי משלוח בדואר רשום.
מחיר רגיל בחנויות 139 ש״ח
אלא אם יש לך קופון הנחה.
הספרים ישלחו אליך בדואר רשום מייד (תוך 24 שעות)
אחרי ביצוע ההזמנה בדף הסליקה המאובטח.
אפקט WOW ללקוחותיך
WOW – היא פעולה קטנה שיוצרת אפקט רגשי עצום.
כולנו אוהבים ששמים אותנו במרכז, שאנו מרגישים שאנחנו חשובים למישהו והוא מראה זאת במעשים.
כשקורה לנו WOW אנחנו מרגישים תחושה טובה ולעיתים אוהבים לשתף בWOW שלנו גם את החברים והמשפחה.
עכשיו יש לך אפשרות לעשות WOW לאנשים החשובים לעסק/חברה שלך. לעובדים, לספקים, ללקוחות העסקיים, לעמיתים, למשתפי הפעולה, למשקיעים ולאנשים שמפנים אליך לקוחות חדשים.
הספר שבידך הוא המפתח לצמיחה עסקית של העסק שלך בעידן החדש.
הוא מכיל את מיטב הרעיונות האסטרטגים העסקיים בעת החדשה, טקטיקות, מודלים עסקיים, דרכי פעולה והמלצות הניתנות ליישום באופן מיידי בעסק שבבעלותך או שבניהולך.
אני משתמש ברעיון של אפקט הWOW בעבודת הייעוץ שלי עם בעלי עסקים. אני נוהג לפרגן ללקוחותיי, לגורמים מפנים, ולכל מי שעזר לי, ולהודות לו ע"י משלוח של ספר מתנה בדואר בהפתעה, וזה יוצר תמיד אפקט WOW.
בכל פעם שאתם יוצרים WOW לאחרים אתם מייצרים בעצם WOW לכם, לחברה שלכם ומחזקים את מערכת היחסים והקשר הרגשי עם כל הקהילות שסובבות אתכם.
אני מציע לעזור לכם לייצר המון WOW ולשלוח עבורכם את הספר: הקוד האסטרטגי, אל האנשים החשובים לכם ותקבלו בתמורה מחמאות על החשיבה המקורית, הפרגון וההערכה ההדדית ממקבל הספר.
למה עכשיו?
אנחנו חיים כעת בהווה ורק עכשיו יכולים לבצע את הפעולות שיזקפו לטובתנו בעתיד. לכן אני מציע לך עכשיו להתגבר על הדחיינות הטבעית שלנו כבני אדם וללחוץ על הכפתור ההזמנה ולזכות בצרור מחמאות בעתיד הקרוב מאוד.
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר